EKOBUDOWA - sklep online
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Oferta
Pytania i odpowiedzi

Pytania i Odpowiedzi

Masz pytania? Zastanawiasz się nad szczegółami naszej oferty lub procesu zakupowego? Oto odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!

1. Czy muszę zakładać konto, aby złożyć zamówienie?

Nie, w naszym sklepie możesz dokonać zakupu bez rejestracji. Jednak założenie konta daje dodatkowe korzyści, takie jak łatwiejsze śledzenie zamówień czy dostęp do historii zakupów.

2. Jakie produkty oferuje EKOBUDOWA?

Oferujemy szeroką gamę produktów, w tym:

  • Oczyszczalnie przydomowe
  • Zbiorniki na wodę deszczową i ścieki
  • Akcesoria do retencji wody, dmuchawy, dyfuzory, studnie chłonne i rozdzielcze
  • Produkty dodatkowe, takie jak agregaty, baseny ogrodowe, sauny i jacuzzi

3. Jakie są metody płatności?

Oferujemy następujące metody płatności:

  • Przelew tradycyjny
  • Szybki przelew
  • BLIK
  • PayPo (kup teraz, zapłać później)
  • Gotówka przy odbiorze osobistym
  • Zakupy na raty

4. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności produktu:

  • Produkty dostępne w magazynie wysyłamy w ciągu 2–3 dni roboczych.
  • Jeśli produkt wymaga sprowadzenia lub personalizacji, czas realizacji może być dłuższy. Szczegóły znajdziesz w karcie produktu.

5. Czy oferujecie darmową dostawę?

Tak, niektóre produkty w naszej ofercie mają darmową dostawę. Informację o tej opcji znajdziesz w opisie produktu lub podczas składania zamówienia.

6. Co zrobić, jeśli produkt nie spełnia moich oczekiwań?

Jeśli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Produkt musi być w stanie nienaruszonym, a proces zwrotu należy rozpocząć, kontaktując się z nami.

7. Jak sprawdzić status zamówienia?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie e-mail. Status zamówienia możesz sprawdzić, logując się na swoje konto w sklepie. Jeśli złożyłeś zamówienie bez rejestracji, skontaktuj się z nami, a podamy Ci szczegóły.

8. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak, oferujemy odbiór osobisty w naszych lokalizacjach:

  • Lesko, ul. Piłsudskiego 48
  • Zagórz, ul. Bieszczadzka 5

9. Jakie produkty mogę zamówić na raty?

Większość naszych produktów jest dostępna w opcji ratalnej. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegółowe informacje i warunki dotyczące rat.

10. Jak mogę skontaktować się z EKOBUDOWA?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji! Możesz skontaktować się z nami:

Nie znalazłeś odpowiedzi? Napisz do nas, a pomożemy Ci rozwiać wszelkie wątpliwości!

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium